Η ισότιμη πρόσβαση στην πληροφόρηση είναι δικαίωμα όλων.
Γι’ αυτό, το 1555 του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης κάνει την εξυπηρέτηση πιο προσιτή και συμπεριληπτική από ποτέ.
Τώρα, πολίτες με προβλήματα ακοής μπορούν να εξυπηρετούνται μέσω βιντεοκλήσης με εξειδικευμένους agents, εκπαιδευμένους στη θεματολογία του Υπουργείου.
Ανακάλυψε τη νέα υπηρεσία και κλείσε εύκολα ραντεβού εδώ: https://bit.ly/3JGensY
Γιατί η εξυπηρέτηση είναι δικαίωμα και σε αυτήν είμαστε όλοι ίσοι.

