B.Σιδέρης: Επίσκεψη στην Ερμιονίδα παρουσία της Υφυπουργού Τουρισμού Άννας Καραμανλή

ScreenHunter

Την Παρασκευή, 26 Ιουνίου 2026, πραγματοποιήσαμε επίσκεψη στην Ερμιονίδα, παρουσία της Υφυπουργού Τουρισμού, κας Άννας Καραμανλή, και του Υφυπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κ. Ιωάννη Ανδριανού.

Στο πλαίσιο της επίσκεψης πραγματοποιήθηκε συνάντηση εργασίας με τον Δήμαρχο Ερμιονίδας, κ. Ιωάννη Γεωργόπουλο, τους Αντιδημάρχους, τους Δημοτικούς Συμβούλους, καθώς και εκπροσώπους των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων και της εστίασης της περιοχής.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκαν τα σημαντικότερα ζητήματα που απασχολούν τον τουριστικό κλάδο, οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι επαγγελματίες και οι προοπτικές περαιτέρω ανάπτυξης του τουριστικού προϊόντος της Ερμιονίδας. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην ανάγκη ενίσχυσης της συνεργασίας μεταξύ της Πολιτείας, της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και των παραγωγικών φορέων, με στόχο την αναβάθμιση της τουριστικής εμπειρίας και τη στήριξη της τοπικής οικονομίας.

Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε σε ιδιαίτερα θετικό και εποικοδομητικό κλίμα, επιβεβαιώνοντας την κοινή βούληση όλων των πλευρών για συνέχιση της συνεργασίας και προώθηση πρωτοβουλιών που θα συμβάλουν στη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη της Ερμιονίδας και στην περαιτέρω ενίσχυση της αναπτυξιακής δυναμικής της περιοχής.

admin

By admin

Related Post